‹ Werken bij ons

Vacature groepsleerkracht onderbouw

13 april 2023
We zijn voor het schooljaar 2023-2024 op zoek naar een groepsleerkracht onderbouw

Wij zoeken vanaf schooljaar 2023-2024 (eerder starten behoort tot de mogelijkheden) een enthousiaste collega die in onderbouw de jongste leerlingen van onderwijs wil voorzien. Een leerkracht die affiniteit heeft met het jonge kind en open staat om met en van elkaar te leren. Iemand die graag samenwerkt, onze visie onderschrijft en dit naar buiten toe uitdraagt. Bij voorkeur iemand die doel- en handelingsgericht werkt en ICT-vaardig is.

Wij bieden jou een baan met geweldige kinderen, leuke ouders/verzorgers en betrokken, hardwerkende teamleden! Een KindCentrum waarbij samenwerken en leren van en met elkaar centraal staat. Een veilige en fijne leeromgeving voor kinderen en collega’s.
De functie is voor zowel een parttime of fulltime aanstelling (24-40u p/w). Een salaris in schaal LB/LC conform CAO PO. Een tijdelijke aanstelling van een jaar (met uitzicht op vast). De benoeming zal zijn bij Lucas Onderwijs.

Solliciteren
Ben jij klaar voor een nieuwe uitdaging en heeft bovenstaande vacature je interesse gewekt?  Stuur dan een gemotiveerde brief en cv naar Jennifer Schön.
Ook ervaren en zelfstandig werkende LIO’ers of onderwijsassistenten kunnen reageren op deze vacature. Wij kijken uit naar een plezierig kennismakingsgesprek.

download vacature

De plek waar je wilt zijn!

Een school en opvang met ambities en uitdagingen. We zijn onderweg naar een KindCentrum in een nieuw gebouw. Dit betekent dat er één voorziening wordt gevormd waarin onderwijs en kinderopvang daadwerkelijk als één multidisciplinair team integraal samenwerken met de omgeving. Met één missie en visie SAMEN STERK op leren en de ontwikkeling van kinderen.

We zijn gezamenlijk verantwoordelijk voor het behalen van onze doelen. Door goed de rollen, taken en verwachtingen te bespreken kan ieder op eigen niveau een bijdrage leveren. Zo ontstaat een plezierige samenwerking vanuit het vertrouwen dat iedere betrokkene het goed wil doen.

De ruim 400 kinderen (in 16/17 groepen) komen uit gezinnen met diverse achtergronden uit Houtwijk (stadsdeel Loosduinen) en omgeving. Wij willen dat kinderen en andere betrokkenen met plezier naar ons KindCentrum komen om daar optimaal te ontwikkelen en hun talenten ontdekken. Het team is enthousiast, ambitieus en wij zijn toekomstgericht met een aantal duidelijke speerpunten waaraan wij de aankomende jaren willen werken.

Wij vinden het belangrijk dat kinderen en teamleden samenwerken en zoeken de samenwerking ook op bij ouders/verzorgers en partners. Vanuit handelingsgericht werken wordt het onderwijs vormgegeven. We sluiten aan bij de onderwijsbehoeften van de kinderen en ons onderwijs wordt o.a. met behulp van ICT vaardigheden en Snappet daarop afgestemd.

Wil jij een bijdrage leveren aan modern onderwijs, ben je toekomst gericht? Kom dan bij ons werken.