Aanvraag kennismaking

Wanneer u op zoek bent naar een school voor uw kind wilt u graag goed geïnformeerd zijn. Op onze school bent u daarom van harte welkom voor een kennismakingsgesprek.

Tijdens dit kennismakingsgesprek krijgt u informatie over onze school en is er tijd voor een rondleiding. Daarbij is er natuurlijk gelegenheid om een kijkje te nemen in de verschillende groepen.

Voor ouders van kinderen die voor het eerst naar school gaan, raden wij u aan om contact met ons op te nemen als uw kind tweeënhalf jaar oud is.

Vraag een kennismakingsgesprek aan en bel ons op: 070 - 39 71 756

Aanmelding/Intake van de leerlingen

Wij heten elk kind welkom op de Koos Meindertsschool ongeacht religie, cultuur en sociale achtergrond.

Maandelijks wordt er een informatie-ochtend voor nieuwe ouders georganiseerd. Tijdens deze informatieochtend krijgen de ouders een rondleiding door de school en uitgebreide informatie over datgene wat wij denken te kunnen betekenen voor de ontwikkeling van uw kind. Dit zijn de data van de informatie-ochtenden voor 2023-2024:

Tot medio augustus 2025 is ons tijdelijke adres:

Albardastraat 25, 2555 XP Den Haag

• vrijdag 16 februari 2024 om 09:00 uur
  • dinsdag 19 maart 2024 om 09:00 uur
  • vrijdag 19 april 2024 om 09:00 uur
  • dinsdag 21 mei 2024 om 09:00 uur
  • dinsdag 18 juni 2024 om 09:00 uur

In Den Haag is er een aanmeldperiode. Als uw kind bijna 3 is, ontvangt u van de gemeente Den Haag het aanmeldformulier voor de basisschool. De Scholenwijzer geeft informatie over hoe het aanmelden werkt en hoe het zit met voorrangsregels en loten.

Aanmeldperiode 2 (15 maart 2024 t/m 3 april 2024). In verband met verhuizing naar de tijdelijke locatie ontvangen wij de aanmeldformulieren vanaf 27-03-2023 graag op de Albardastraat 25.
Deze aanmeldperiode is bedoeld voor kinderen met geboortedatum 1 oktober 2020 t/m 31 december 2020.
Ouders die hun kind in deze periode hebben aangemeld, krijgen op 25 januari 2024 bericht. Zodra u een plaatsingsaanbod heeft ontvangen, krijgt u 8 weken de tijd om een inschrijfformulier op te halen bij de administratie.

Voor meer informatie en vragen
Houd scholenwijzer.denhaag.nl in de gaten voor actuele informatie met betrekking tot het aanmelden op de basisschool in Den Haag of kijk op https://onderwijsservicedesk.nl/ouders

Andere vragen? Stuur een e-mail naar ouders@aanmeldenpo.nl

Indien kinderen van een andere school komen zal er informatie over de ontwikkeling van het kind ingewonnen worden bij de huidige school en tijdens wendagen zal goed gekeken worden of onze school de juiste zorg kan bieden aan het kind.

De vrijwillige ouderbijdrage mag nooit een beletsel zijn voor aanmelding.