‹ Groepen

Plusklas

Welkom bij de plusklas.

Hieronder vindt u de activiteiten van de plusklas. Naast een kleine toelichting van de activiteit zijn er natuurlijk de foto's erbij geplaatst om meteen een leuke indruk te krijgen.

BERICHTEN

30 aug 2022 - Intro Plusklas 2022-2023
Dit schooljaar hebben we totaal 27 kinderen in de Plusklas van groep 5 t/m groep 8!

Elke maandagochtend krijgen de kinderen uit groep 5 samen met de kinderen uit groep 6 begeleiding/instructie voor hun zgn. "Plusmap". In deze map zitten verrijkingsopdrachten voor rekenen/taal en wereld-oriëntatie. Ook de kinderen uit de groepen 7 en 8 krijgen samen die begeleiding op de maandagochtend.

Op de dinsdagochtend besteden we , vaak projectmatig, aandacht aan creativiteit-programmeren-schaken-presenteren-etc... er zal dan gewerkt worden in groepjes met regelmatig wisselende samenstellingen.

Incidenteel zal er op een donderdag ruimte genomen worden voor een speciaal project.

We gaan er weer een TOPjaar van maken!!

Naldo Peverelli

Plusklas Coördinator