Groep 5b

Welkom bij groep 5b.

Hieronder vindt u de activiteiten van groep 5b. Naast een kleine toelichting van de activiteit zijn er natuurlijk de foto's erbij geplaatst om meteen een leuke indruk te krijgen.

21 okt 2022 - techniekles
Afgelopen donderdag hebben de kinderen techniekles gehad in de klas. Hierbij werd technisch lego gebruikt, waarmee de kinderen een reuzenrad hebben gemaakt. Hij kon draaien door de batterij die de kinderen eraan bevestigden, waarbij ze konden experimenteren met verschillende snelheden hoe het rad kon draaien. Ook werden er mooie bakjes aan gemaakt en bij sommigen zelfs een wachtrij ervoor gemaakt. De kinderen waren erg enthousiast. In het fotoalbum hiernaast staan een paar leuke foto's van deze les.

21 okt 2022 - Groep 5B
Welkom op de groepspagina van groep 5B.

Groep 5B heeft 26 kinderen in de klas. De kinderen houden van lezen in hun eigen leesboek en zijn de tafels hard aan het oefenen. Steeds meer kinderen halen al hun grote tafeldiploma. Er staan twee leerkrachten voor de klas.

Maandag: Meester Joost

Dinsdag: Meester Joost

Woensdag: juf Silvia

Donderdag: juf Silvia

Vrijdag: juf Silvia en meester Joost.