‹ Groepen

Groep 5a

Welkom bij groep 5a.

Hieronder vindt u de activiteiten van groep 5a. Naast een kleine toelichting van de activiteit zijn er natuurlijk de foto's erbij geplaatst om meteen een leuke indruk te krijgen.

BERICHTEN

06 dec 2022 - les de Fantastische Boom Inspecteur
Wij hebben de FBI-les (Fantastische Boom Inspecteur) gehad.
Alle kinderen gingen a.d.h.v. opdrachten aan de slag met het onderzoek naar bomen.
Zaadjes werden bekeken, vormen van de boom, de boomschors, de breedte en lengte van de boom, diertjes die op de boom leven.
Er is ontzettend veel onderzocht en ontdekt! De mooiste ontdekking was dat een boom ook een 'hartslag' heeft!

06 dec 2022 - Sinterklaas
Preview foto Wat hebben wij een leuke ochtend gehad met zijn allen!
Eerst in de ochtend de aankomst van Sinterklaas gezien en daarna in de klas begonnen met de surprises. Allemaal enthousiaste gezichtjes :-) Tussendoor gegeten en gedronken en buitengespeeld en het Ren je rot spel bij Sinterklaas en de Pieten in de gymzaal gespeeld. Daarna weer verder gegaan met de surprises.
De ochtend hebben we afgesloten met een klein stukje van een film te kijken terwijl er ondertussen werd gesnoept van de kruidnootjes en speculaasjes.

22 nov 2022 - Rommelpiet
Preview foto O, o wat een rommel was het in de klas! Rommelpiet heeft ons lokaal dit jaar niet overgeslagen!

Gelukkig hebben wij met zijn allen weer alles netjes opgeruimd

07 okt 2022 - Ouders kwamen voorlezen
Preview foto Vandaag kwamen er 4 ouders voorlezen aan een groepje kinderen.

Wat zag dit er gezellig uit! Er zaten kinderen op de bank, op tafels, met een dekentje over zich heen.

Van elk groepje staat er een foto in het fotoalbum.

07 okt 2022 - Jeeh! Naar groep 5a
Preview foto Wij zijn een gezellige, hardwerkende klas met 27 kinderen.  We houden van kletsen, spelletjes doen en zijn keihard aan het werk met het oefenen van de tafels van 1 t/m 10. En wat gaat dit al goed!

Ma, di: juf Linda

woe, do: meester Jaimy