Groep 3a

Welkom bij groep 3a.

Hieronder vindt u de activiteiten van groep 3a. Naast een kleine toelichting van de activiteit zijn er natuurlijk de foto's erbij geplaatst om meteen een leuke indruk te krijgen.

29 nov 2022 - Uitje naar de Koninklijke Schouwburg
Met de bus naar de Koninklijke Schouwburg voor de voorstelling: juffenballet!

Zie de foto's in het album.

16 nov 2022 - Rommelpiet
Preview foto Oh, oh, oh, wat een troep! Rommelpiet was weer geweest. Elk jaar hoopt de juf dat hij onze school overslaat, maar helaas, pindakaas! Gelukkig kunnen de kinderen van groep 3A heel goed opruimen!

10 nov 2022 - Spelend leren in de computerruimte
Preview foto Bijna elke middag gaan we naar de computerruimte. We verdelen de groep in drie kleinere groepen en dan gaat 1 groep op de computers aan het werk met het programma Zoem van Veilig Leren Lezen, 1 groep gaat spelen met constructiemateriaal en klei en 1 groep gaat knutselen aan de grote tafel in het midden.

Dit rouleren we, zodat iedereen een keer ergens aan de beurt komt.

15 okt 2022 - Welkom in groep 3A
Hallo allemaal!

Wij zijn de 25 kinderen van groep 3A, 13 jongens en 12 meisjes. Wij houden van gezelligheid en we spelen graag samen, zowel binnen als buiten. Verder zijn we dol op tekenen, dansen, gym en de meesten van ons houden ook van lezen, schrijven en rekenen! Bijna elke dag leren we een nieuwe letter lezen en schrijven. We kunnen nu al woorden lezen, korte zinnen lezen en een dictee maken op de letterdoos. Ook staat rekenen elke dag op het programma. We werken in werkboekjes en we zijn nu bezig met splitssommen, klokkijken, wegen en meten. We hebben vaak tijd tekort om overal mee bezig te zijn! Regelmatig zijn er bijzondere activiteiten, zoals Kinderboekenweek, een techniekles, een theatervoorstelling en ons eigen Koos Got Talent!

Op deze website houden we jullie door middel van berichten en foto's op de hoogte van alles wat wij doen!