‹ Actueel

16 februari 2023

Laat je stem horen in de MR

Op een basisschool worden dagelijks beslissingen genomen. Elke school is anders. Jij koos voor de Koos Meindertsschool. Je koos voor een veilige, prettige school waar je kind zich optimaal kan ontwikkelen en zijn talenten kan ontdekken. Als lid van de Medezeggenschapsraad volg je de ontwikkelingen binnen de school, beslis je soms mee en adviseer je over belangrijke vraagstukken in de school.

De MR is een belangrijk onderdeel van de school. Je vertegenwoordigt alle ouders en geeft je visie op heel veel zaken. Als betrokken ouder bouw je mee aan de ontwikkeling van de school én van de leerlingen.

De MR kan alleen goed functioneren als er een goede afspiegeling van de school zitting heeft. We zijn daarom op zoek naar nieuwe leden. Wil je ook meepraten over onderwerpen die bijdragen aan de ontwikkeling van de school en jouw kinderen? Kom dan gerust een keertje (online) kijken bij onze vergadering. MR-leden worden middels verkiezingen gekozen.

We vergaderen gemiddeld zeven keer per jaar, meestal online en in goed overleg met elkaar. Daarnaast heb je soms tussendoor contact wanneer we snel beslissingen moeten nemen.

We zien je graag een keer bij onze vergadering! Voor vragen kun je contact opnemen met Marjolein Kool, de voorzitter van de MR en moeder van Zelina en Milan van der Linden (groep 8B) en Nathalie van der Linden (groep 5A): marjoleinjua@gmail.com.