Groep 6a

Welkom bij groep 6a.

Hieronder vindt u de activiteiten van groep 6a. Naast een kleine toelichting van de activiteit zijn er natuurlijk de foto's erbij geplaatst om meteen een leuke indruk te krijgen.

08 nov 2022 - Vissen
Preview foto Wisten jullie al dat wij vissen hebben in de klas? Zo hebben we Shy Guy de algeneter, Psyduck, Lightning en Fishstick de guppies en er zijn 10 neon tetra's die wel erg lastig uit elkaar te halen zijn. Kijk zelf maar!

08 okt 2022 - Herfstdieren boetseren
Preview foto Nu het weer ook eindelijk laat zien dat het herfst is, hebben de leerlingen herfstdieren geboetseerd. Er zijn vossen, egels, uilen en zelfs eekhoorns gemaakt! Kijk maar eens hoe knap ze zijn gelukt.

16 sep 2022 - Welkom in groep 6A
Welkom op de pagina van groep 6A. Groep 6A is een leuke groep met 22 kinderen erin. Juf Renate staat maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag voor de klas en is op woensdagen elders in de school aan het werk. Op woensdagen staat meester Johan voor de groep. 6A is een hele leuke klas. Samen zijn we hard aan het werk om het voor iedereen fijn en gezellig te maken op school.
We hebben een gezellige leeshoek in de klas die vaak gebruikt wordt. Binnenkort komen er wat leuke foto's op de website bij. Kom gerust nog eens kijken op deze groepspagina!